Lezersvraag

Hallo, zoals tegenwoordig elke single heb ik ook een online profiel. Enkele weken geleden heb ik met een man gedatet. Super toffe avond. We hebben een drietal uur gepraat, vooral over werk en hobbies aangezien we beiden ambitieus zijn. Na de date heb ik hem zo goed als elke dag gehoord. Over de hele periode heb ik 2 of 3 keer zelf gestuurd. Al de andere keren stuurde hij als eerste. Telkens het over een nieuwe date gaat antwoordt hij enthousiast dat hij graag nog eens wil afspreken en vraagt wanneer het voor mij past. Ik geef hem telkens 2 of 3 opties maar zonder concreet antwoord. Ik heb hem ook al enkele dagen niet meer gehoord. Wat nu? (D.)

Beste D.,

Een fenoneem waar duizenden vrouwen mee te maken krijgen (mannen ook trouwens): ghosting. Je ontmoet Mr Perfect. Jullie hebben veel gemeen, kunnen uren praten, de dates zijn ongelooflijk en de seks is bovennatuurlijk. Je hebt het groot lot gewonnen, denk je elke dag bij jezelf. En dan opeens, uit het niets, hoor je amper nog iets van hem, verdwijnt hij voor een hele week of is hij helemaal van de aardbol verdwenen. Ik heb er ooit een blogpost voor Vijf over geschreven: Waarom mannen opeens verdwijnen. Het ligt niet aan jou. Veel succes!

Heb jij een vraag over relaties, dating of seks? Stel ze ons via info@datingacademy.be